Zwroty
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Zwrotu można dokonać tylko jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalnym pudełku z wszystkimi elementami składającymi się na produkt (zasilacz, książki serwisowe, itp.).
Koszt przesyłki zwrotnej oraz opakowania ponosi Klient.
Przesyłka powinna być zabezpieczona w taki sposób, by towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
UWAGA!
W przypadku urządzeń fiskalnych Klient nie ma możliwości zwrotu urządzenia jeżeli urządzenie zostało zafiskalizowane na numer NIP Klienta.
W przpadku urządzeń akceptujących formy płatności (np terminale płatnicze, kasoterminale) możliwość zwrotu towaru będzie rozpatrzona przez danego operatora systemu płatności.
Aby dokonać zwrotu należy wysłać na adres e-mail: kontakt@fvk.pl informację wg wzoru:
Temat: Zwrot towaru
W treści:
1. Nazwa towaru
2. Model/symbol
3. Numer seryjny (fabryczny)
4. Numer zamówienia i data
5. Numer faktury VAT lub paragonu (w załączniku prosimy załączyć kopię dokumentu zakupu)
6. Nazwisku, imię, numer telefonu, e-mail
7. Numer konta bankowego, na który mamy zwrócić środki
Reklamacja
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
Reklamacje urządzeń fiskalny są rozpatrywane według odpowiednich zasad zatwierdzonych przez Ministerstwo Finansów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: TOZBEL ul.Sikorskiego 100 lok.2, 66-400 Gorzów Wlkp.
Razem z towarem prosimy załączyć kopię dokumentu zakupu, kartę gwarancyjną z dopiskiem „REKLAMACJA TOWARU”.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.
Koszty wysyłki pokrywa Klient